BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 25 April 2010

Saya & Keluarga

Asalammualaikum........

Saya ingin bekongsi kisah hidup saya dan keluarga.Nama saya Muhamad Shahrudin Bin Zaini dan dilahirkan pada 10 hb disember 1989 di Hospital besar Melaka.Ayahku bernama Zaini bin Nasir dan ibuku bernama Jamiah binti Ahmad.Ayahku lahir pada tanggal 20 Mac 1958.Beliau dilahir di hospital Muar Johor.Ibuku pula lahir pada tanggal 25 Mac 1960.Beliau lahir di hospital MUar Johor.Ayahku berkerja sebagai Penolong Pegawai perkhidmatan haiwan manakal ibuku pula suri rumah. Saya mempunyai 7 orang adik-beradik.saya merupakan anak yang ke 5 dari 7 orang adik beradik.Yg sulung brnma Shahila Zaini, beliau lepasan Master Perakaunan di UIA Selangor. Anak yg kedua pula brnm Shahril , beliau telah tamat pengajian dlm ijazah dlm pertanian di UPM. Anak yg ke-3 plak nmnya Shahreen,masih menuntut di UIA dalam bidang perakaunan.yang ke4 bernama shahid,beliau lepasan diploma automotif di UTM,yang ke5 shahrudin,yang sdang menuntut di KKTM dalam bidang diploma meknikal pembuatan.Yang ke6 pulak bername shahidah baru lepasan SPM.sementara menunggu tawaran belajar dia bekerja sementara.Dan yg ke7 iaitu shahirah baru tingkatan 3 di sek.men.keb.gelang patah.Ok sampai disini saja yang saya dapat mencerita tentang keluarga saya sekian terima kasih.

0 ulasan: